20 Kasım 2016 Pazar

ESKİ ZAMANA BİR MEKTUP

30.12.2015 - 16:00

"Hava yavaştan kararmaya başlamış,
Lapa lapa kar yağıyor dışarda.
Annem mutfakta, akşam yemeğini hazırlıyor
Ben öylece etrafı seyrediyorum odam da.


Önceden olsa,
Yani çok değil bi 5 sene önce falan bundan
Sıkı sıkı giyinmiş, sokağa atmıştım kendimi çoktan.
Bütün arkadaşlar toplanmış, oyuna bile dalmıştık şu an.

Birkaç saat sonra ellerim, vücudum buz tutmuş,
Çoraplarıma kadar ıslanmış bir vaziyette eve girerdim.
Ben bir yandan sobanın yanında ısınmaya çalışırken,
Bir yandan da kulaklarım da annemle babamın " Hasta olacaksın yine!" gibisinden cümlelerini duyardım.

Biraz önce aklıma geldi, ben o zamanlar kış aylarını, karı, soğuğu severdim.
Şimdi zaman geçti, mahallede biz de dahil kimse yok,
Eskisi gibi oynayacak çocukluk arkadaşlarım yok,
O evimizin içinde ısınacak o sobamız yok.
En önemlisi de artık babamız yok...

Şimdi benden kış aylarını, karı ve soğuğu sevmemi beklemeyin.
Ben babamı kaybettiğim gece buz tuttum. O gece, nefret ettim soğuktan. O geceden beri, üşümem de..."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder